Om mig

ja, det har inlagget ska tydligen handla om mig..

det forsta jag kan saga ar att jag ar askass pa att blogga. maste nog nastan vara varldshistoriens samsta bloggare. fan for mig..
och det andra ar att jag inte har a, a eller o pa den har datorn. sa ni far gissa er till vad jag skriver.

okej, borja skriv lite da.
jag ar en sjukt smart och duktig 20arig tjej som for tillfallet bor i en sketen liten by soder om London. tyvarr sa ar jag aven extremt lat, sa det ar inte sarskilt ofta som min begavning far skadas. 
alla som laser det har vet ju troligtvis att jag kommer fran Kiruna och har bott dar hela mitt liv (forutom for de har senaste nio manaderna). jag saknar mitt liv, min familj och mina vanner dar hemma.. men samtidigt sa trivs jag otroligt bra har i England! maste nog nastan saga att flytta hit nog ar den basta saken jag nagonsin har gjort! har vuxit otroligt mycket som manniska och blivit mycket mer sjalvsaker och social.

jaha, och mer da?
jag tycker om att lasa bocker, lyssna pa musik och se pa filmer (som alla andra ocksa gor). sport ar inget jag ar sarskilt intresserad av.. men om det skulle vara nagon som fragar sa haller jag pa Arsenal nar det galler fotboll. inte for att jag vet att deras spel ar det basta eller hur de ligger till i ligan (eller ens vilken liga de spelar i) utan det beror helt enkelt pa att min aldsta storebror haller pa dem och eftersom han ar nagon som jag verkligen ser upp till och respekterar sa litar jag helt enkelt pa hans omdome.

och sen da?
jag bor som sagt i England, narmare bestamt i en by som heter Sunningdale. har jobbar jag som au pair, vilket jag har gjort de senaste nio manaderna (dock sa bodde jag i en annan by fram tills i november, mer om det i tidigare inlagg). anledningen till att jag bestamde mig for att helt plotsligt flytta till ett annat land efter att ha bott exakt hela mitt liv i samma hus, i samma kvarter, i samma stad, i samma land var helt enkelt for att jag var less. less pa kylan, less pa hur otroligt mandant allt var, less pa att se samma ansikten och hora samma roster, less pa hur otackt fort tiden gick fastan man gjorde samma saker om och om igen. och jag visste att den enda som kunde andra pa det var jag sjalv.. sa jag tog helt enkelt tag i saken och flyttade ivag.
visst, ibland angrar jag mig eftersom det kanns som att jag missar sa himla mycket saker dar hemma som alla mina nara och kara far vara med om.. men samtidigt, jag ar ju med om sa himla mycket har! jag har under de har nio manaderna skaffat sa sjukt mycket livserfarenhet sa det finns inte! jag har som sagt vuxit som manniska, jag har lart mig kora bil pa fel sida av vagen (!!!!!), jag har lart mig ata saker som jag inte ens kan namnet pa, jag har blivit bjuden pa DEJT for forsta gangen i hela mitt liv (sjuk sak egentligen!).

men jag vill veta mer?
om du tycker att jag ska skriva mer om nagot ovan eller kanske vill du veta nagot helt annat?? var da sa sjukt snall och lamna en kommentar om saken. jag orkar namligen inte skriva mer just nu.

HEIPA!




Kommentarer
Postat av: Ylva

Hej jag heter Ylva och jag tycker att du ska skriva mer om den där dejten.

2011-01-24 @ 13:26:59
URL: http://cthreepo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0