Hej, vad gor du?

varfor ska det alltid vara sa svart for mig att halla liv i den har bloggen? jag forstar inte!
jag vet att om jag bara hade tvingat mig sjalv att sitta ner en liten stund varje dag sa hade jag haft hur manga, langa inlagg som helst. for nar jag val satter mig ner och skriver sa har jag hur mycket som helst att skriva om!
som nu till exempel.

jag har borjat packa mina grejer. jag har absoult ingen javla aning om hur sjutton jag ska fa plats med allt! fattar inte att jag har sa manga saker, det ar inte riktigt klokt! men jag har iallafall bestamt mig for att ge en lada med grejer at Lara nar jag traffar henne nasta gang! Lara ar for ovrigt den manniska jag spenderat i princip all min lediga tid med sen februari (sjukt trevlig tjej som jag kommer sakna utav bara fan (trist att hon ar hollandsk och inte kan lasa det har och se att jag skriver Lara och inte bara "min van").

min storebror alexander och hans kompis mattias kom och halsade pa har helgen innan pask. riktigt trevligt var det att fa besok hemifran! trots att det hande lite mindre roliga saker sa hade vi anda en rolig helg tillsammans (med manga pub-besok saklart).

jag klepp min egen lugg haromveckan. gick vall sadar antar jag. skrattade hela tiden iallafall. tror inte att nagot annat ar sarskilt annorlunda med mig utifran sett.

det ar sommar har. JATTESOMMAR! underbart ar det. nu fragar jag bara mig sjalv VARFOR jag lamnar det har vadret och far hem till snoslaskiga kiruna? fast, lika snabbt som den fragan kommer upp i mitt huvud sa far jag svaret: jag saknar allt som finns hemma. min familj, mina vanner, mitt hus, mitt kvarter, pappas bil, arran, ferrum, hogertrafiken, svenska spraket, allt, allt och allt.
vad kommer jag sakna nar jag far hem harifran da? jo, jag kommer sakna Lara, ungarna jag tar hand om, MIN bil, att kora runt efter vagarna i england, pojkens klasskompisar + foraldrar + de tva DILFsen jag brukar se droppa av sina barn i skolan, jersey shore-tisdagskvallar med Lara, doctor who med ungarna varje lordag, massa andra grejer som jag inte vill tanka pa.

nu orkar jag inte skriva nagot mer just nu. kanske gor jag ett nytt inlagg senare ikvall, kanske inte?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0