My room

här får ni lite bilder på mitt rum;



och så en kort sammanfattning av alltihop;
-sjukt stor och härlig säng med ett enoooormt duntäcke
-byrå som jag har underkläder och diverse grejer i
-anslagstavla som ajg hängt upp mina örhängen på
-egen tv med dvd, sjukt många kanaler
-en liten fåtölj
-tre dörrar, en till resten av huset (längst till vänster), en garderob (mitten) och en till toan (längst till höger)
-egen toa med badkar (fast tveksamt om jag kommer bada.. känns lite småsunkigt)





that's that!






Kommentarer
Postat av: Ylva

:D Shit vad gött! Jag kommer och hälsar på dig någon helg så jag får bada badkar ;)

2010-05-02 @ 19:34:40
URL: http://helloengland.blogg.se/
Postat av: Matilda

men vad fint du verkar ha det kära isabella, var rädd om dig : )

2010-05-02 @ 19:37:58
URL: http://maatildalindgren.blogg.se/
Postat av: Christina

Hej det ser fint ut. Jag och min dottter hålelr på att läsa lite bloggar då hon tänker åka till England som AU pair. Ska bli kul att fortsätta läsa din blogg om ditt liv som AU PAIR i England. Hoppas du kommer att få det riktigt bra.

2010-05-07 @ 12:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0