Animal Planet

vi har ju en del djur här i huset. så jag tänkte att jag skulle presentera alla.



på första bilden så ser vi Bob* spatsera omkring på sin lilla gård
och på andra bilden är Jonas* och bOB*, han är lite kamera skygg bOB.


här är då George, (mina fötter), Ribbon-Sparkle och Jeanette*
kan här även meddela att jag inte vet om det är flickor eller pojkar.


killkatten Puss (uttalas med norrländsk O istället för U) och Tallulah..
detta är då gamlingarna i huset. även de mest irriterande av alla i huset.


Tamara och Tarquie. väldigt söta, väldigt tröga.
avkommor till Tallulah.


det var väll de?
lovade ylva ett inlägg. så varsågod..
ska försöka blogga lite oftare, vet att jag är askass.
okej heej!


*dessa djur hade inga namn när jag kom hit, vilket ylva tyckte var synd. så eftersom hon extraknäcker som präst så döpte hon dem med hjälp av mig (hon är ju ändå i sverige, lite svårt att döpa folk ändå därifrån)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0