London, london, london..

jag for in till london igår med irene, sandra och jacinta.. (jacinta är en nanny från australien och sandra är en au pair från hudiksvall, sschjykt trevliga!).
var mkt härligare väder än sist jag var dit, så idag blev det shopppppppping!


jacinta, sandra och irene



saker jag har sjåppat;
  • härligaste pjamasen på jorden (med fötter och allt!)
  • uggletröja
  • linne
  • bikini (!!!!!!!)
  • två helt vanliga t-shirts med tryck
  • en härlig blommig kjol
  • jättefina armband
  • två par goa skor
  • hårgrej
  • två helt vanliga t-shirts utan tryck (svart och grå)
  • en tråkig vanlig svart kjol
  • två par leggings
  • två par jeans (som inte passade på mig :((((((( (omöjligt att prova kläder inne på primark)
  • lite underkläder (trosor och sockar)
det var nog allt jag shoppat igår tror jag! å billigt som faaaaan var det! allt gick på ungefär 85pund!! (typ 920kr)



efter all shopping (jag och jacinta var galna shoppingpartners) så drog vi en kaffe inne på starbucks, yummm!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0