Wish me luck!

idag har jag varit registrerad på den engelska au pair-förmedlingen i precis en vecka. jag har redan haft kontakt med två familjer och ska prata med en TREDJE idag.

den första familjen gick det ju som sagt sådär med.. och den andra pratade jag ju med idag, det gick nog skitbra tror jag! mamman jag pratade med var jättetrevlig och jag kände mig trygg med henne. ska få reda på imorgon om hon bestämmer sig för att ha mig eller någon annan. men jamie på den engelska förmedlingen sa att familjen var intresserad av mig, så det låter ju lovande iallafall.

och som sagt så ska jag prata med en tredje familj idag, halv nio ikväll närmare bestämt! jamie har dock skickat fel mail till mig, så jag har NOLL info om familjen och det känns ju lite läskigt.. men det ska nog går bra tror jag :)

jaja, nu är det bara att vänta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0