Say whaaaaat?!

jäklar! jag behövde då inte vänta länge!
imorse vaknade jag av att jag fick ett sms på mobilen där det stod;
"Hello Isabella my name is ***** & I run ****** Au Pairs agency in England. We work with STS. I have sent you an email this morning with details of a family that want to speak to you. Please can you reply to my email & tell me if you are happy for the family to call you? Thank you we will wait to hear from you."

snacka bra sätt att vakna på?! jag slog på datorn och väntade ivrigt tills jag fick fram mailet. familjen lät jättebra och det kändes så härligt att jag bara var tvungen att skrika rätt ut! (tur att jag bor i villa och att ingen var hemma!).
jag svarade att självklart får dom ringa mig. men några timmar senare blev jag bjuden till middag hos några vänner. så jag var tvungen att maila den engelska au pair-förmedlingen och säga det. då ringde hon jag haft kontakt med där upp mig(!!!!) och sa att familjen jobbar och inte kan ringa förrän efter kl20.30 ikväll, men att dom istället kunde ringa imorgon på dagen vid 12-snåret "eftersom MAMMAN i familjen ville ge mig lite tid att sova ut UTIFALL ATT JAG SKULLE VARA LITE BAKIS" 8|

härligt ändå med en familj som ändå tänker på sånt! hah







herreguuud! kommer inte kunna sova en blund i natt alltså :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0