I would prefer a certain Dr. Cullen..

var på hälsoundersökning idag..

"vad heter du?" - Isabella.
(doktorn skriver på papper)
"när är du född?" - 90-09-26.
(doktorn skriver på papper)
"har du astma?" - nej
(doktorn gör ett kryss i nej-rutan)
"har du diabetes?" - nej
(doktorn gör ett kryss i nej-rutan)
har du alkohol- eller drogproblem?" - nej.......
(doktorn gör ett kryss i nej-rutan)

och så fortsatte det tills alla frågor var ställda. hade lika gärna kunnat göra undersökningen själv.
kiruna sjukhus, en jääävla cykelverkstad! - det är vare är!

ja, iallafall.. nu försöker jag få ihop ett personligt brev. det är tamefan omöjligt.
men jag ska klara av det! jag måste!

peace out!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Doktorn som undersökte mig ville verkligen att jag skulle säga att jag har alkoholproblem.



"Men är du säker att ingen brukar säga till dig; Ylva, nu har du nog druckit liite för mycket?"



Liksom?

2010-02-12 @ 16:15:05
URL: http://helloengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0