There's a small town in my mind

jag var på stan med mamma, sussie(syrran) och lena(sussies kompis) idag.
köpte en vind- och vattentät jacka.. behövs tydligen på öarnas ö.
sen så köpte jag även ett vitt linne, bara för att. mamma betalade linnet, jag jackan.
själv tycker jag att vi hade kunnat göra tvärtom.

linnet kostade 99:-
jackan 3995:-

fast, jag känner att jag inte kan dra "men mammaaa, jag är ditt yngstaaaaa baaarn och jag ska flytta lååååångt bort till ett HELT ANNAT LAAAAND nästa vecka" allt för många gånger. blir kanske lite uttjatat i längden. plus så om man sparar på det så kan man få lite dyrare grejer. (förhoppningsvis)


jag och mamma (första bilden i bloggen WIIHO!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0