I've got a one way ticket to England!

den där trissreklamen "plötsligt händer det" är så sann så man dör!

efter en sjukt rolig utekväll i lördags så blev jag väckt på söndagen av ett samtal från england.
jag visste att det skulle ringa en familj under dagen, men trodde att det skulle ske senare..
efter en nyvaken/bakis intervju så sa vi, både jag och mamman, att det kändes bra.
och så igår så blev det helt plötsligt bestämt att jag, Isabella Sterner, töntig knappt tjugoåring, ska flytta till Chiddingfold i England.

OM INTE ENS TVÅ VECKOR!!!
förstår ni hu fort det har gått?? det bokades alltså biljetter redan IGÅR, dagen efter att jag hade haft intervju med familjen. snacka om att dom är snabba på BUSYbee! haha

jaja, nu återstår en miljon grejer att göra innan jag sätter mig på tåget till luleå och sen flyger därifrån till arlanda för att sen flyga vidare till heathrow, där mamman i familjen ska möta upp mig.


nu när det väl börjar hända lite grejer kommer jag nog uppdatera mer (hoppas jag iallafall).


TACK OCH HEJ



Kommentarer
Postat av: Linda

hej såg att du skall till chiddingfold, skall du möjligtviss till the grimshaws?

2010-04-20 @ 20:54:00
URL: http://lindasvensson.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0