Introduction

den här bloggen kommer att handla om min flytt till london..
uppdateringar kommer bara att ske när jag har något relevant att säga om själva flytten eller om jag vill vädra mina tankar kring att lämna min hemstad/mitt hemland.

det jag hittills kan säga är att jag bestämt mig för att åka dit som au pair i 6 månader. vad som händer efter den tiden ser vi då.. kanske blir jag kvar i london, kanske kommer jag hem igen. det enda jag vet just nu är att jag ska till london.

ja, iallafall.. jag har då anmält mig på sts.se för att bli au pair. har än så länge bara anmält mig på nätet, så nu väntar jag på att få hem lite papper i brevlådan som jag ska fylla i..

jag ska som tur är inte flytta dit ensam utan en bekant till mig ska också åka dit som au pair (det var faktiskt hennes idé om att vara au pair i 6 månader för att sen hitta något annat). hon heter iallafall ylva och hennes blogg hittar ni här, eller här, det beror på vilken blogg ni känner för att följa..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0