A home away from home

ooooops! nu blev det sådär skitlänge mellan blogginläggen igen.
jag ska vara ärlig och säga att det helt enkelt beror på att jag inte ids. kommer aldrig på vad jag ska skriva..
och om jag nu gör det så har jag oftast inte tid till att sätta mig ner vid datorn och skriva, eller så har jag inte tillgång till en dator just då.. men idag har jag hur mycket som helst att skriva!
och eftersom jag är jag så får det bli i olika inlägg istället för ett jättelångt!
kan väll börja att säga att jag igår firade en månad i england! (dock en dag i förväg, egentligen så är det en månad IDAG) gick på affären och köpte två öl och en påse chips (-are you old enough to buy that? -yes. -okey.)
kan absolut inte förstå att tiden gått så fort! känns som högst två veckor! tiden har verkligen flygit iväg och allt känns bara bättre och bättre, som tur är.
jag och flickorna har börjat utveckla relationer till varandra och dom har börjat lyssna på vad jag säger (vilket dom verkligen inte gjorde i början). det går allra bäst med femåringen, åttaåringen kan ge rätt så rejält med attityd ibland, men det blir som sagt bara bättre och bättre för var dag som går! det känns även som att jag och mamman har fått en ganska bra relation. vi brukar sitta ner och prata om allt mellan himmel och jord ganska ofta..
börjar nästan känna mig som hemma här :)



flickorna, mamman och jag på promm med hundarna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0