Weather-smeather

nå tjenna!
har egentligen inget att skriva om (eller jo det har jag visst det, men jag ids inte). så det blir bara några bilder från när jag var ute och gick med hundarna idag i det superhärliga vädret!

måste även påpeka att det fan märks att jag kommer från kiruna.. jag har då inte "kläder efter väder". utan jag gör som så att jag öppnar fönstret när jag vaknar, konstaterar att det är strålande sol klockan sju på morgonen och drar ändå på mig jeans och en långärmad tröja. och oftast även en scarf. varför? jo, som sagt. jag är från kiruna.. och har därmed lärt mig att inte lita ett dugg på varmt väder. bara för att solen rååååkar skina som fan just nu betyder det inte att den kommer göra det senare under dagen, eller ens om tio minuter.
min värdfamilj roas väldigt mycket av detta eftersom jag måste springa och byta kläder ungefär två gånger om dagen eftersom jag inte klär av mig tillräckligt mycket första gången.




tamara & tarquie


jag i sooooooolen, som sagt så har jag på mig jeans, långärmad tröja OCH scarf.





Kommentarer
Postat av: Alle !!!

Haha men vi är ju vana med Kiruna sommar :p inte konstigt att de blir fel hela tiden :p



Vadhettre.... skriv mer i bloggfan!!! :)

Inatt har jag bokat de sista inför Japan resan iaf :) fan vad jag vill bort härifrån!!!

2010-07-14 @ 08:41:49
Postat av: Matilda

Hahaha, vad du är underbar isabella, men glöm aldrig var du kommer ifrån, justdet. KIRUNA :)

2010-07-17 @ 21:43:36
URL: http://maatildalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0