Yesterday, all my troubles seemed so far away..

hade tänkt att uppdatera igår.. men när jag väl fick tid till att göra det så var jag för trött. så jag uppdaterar lite idag istället.

nå iallafall så hade vi en liten familjemiddag igår. sista middagen med alla tillsammans innan jag åker.. trist bara att johannes inte kunde komma :/ men förhoppningsvis så hinner jag träffa honom innan jag hoppar på tåget till luleå imorgon.
vi käkade grillat (pappa som fixat) och klyftpotatis. GÖTT! och efter maten så klippte sussie mitt hår.
alle hjälpte till att installera skype + webcam åt mamma och pappa så dom kan prata med mig så fort jag landat i england. (ska testa det med ylva här snart)..

annars har det väll inte hänt så värst mkt. jag har ströpackat dom sista grejerna lite då och då. är typ bara tandborsten och schampoot kvar att packa ner, sen är jag klar! shit alltså!! otäckt att allt man vill ha med sig när man flyttar ryms i två resväskor. huvva..

planerna för idag?
-skypa med ylva 10.30
-gå till jobbet 12.15
-sluta jobbet 21.00
-träffa veronica en sista sväng ;( nån gång efter att jag slutat

och imorgon då?
-gå till jobbet 07.00
-sluta jobbet 12.00
-sätta mig på tåget mot luleå 13.30
-vara framme i luleå 17.30
-tjilla med kusinerna cousins resten av kvällen


har ännu inte blivit särskilt nervös inför att åka iväg.. men jag anar att jag kommer bli det antingen när jag sätter mig på tåget imorgon eller när jag flyger från luleå på lördag.
hur ska jag klara mig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0