Mother dear

igår när mamma låg och vilade i sin säng så la jag mig ner brevid henne och bara mös.
jag kramades så mycket att hon tillslut var tvungen att säga "men isabella, sluta nu jag försöker vila"..
"kommer du sakna mig när jag flyttar?" svarade jag på det. "men hojja, såklart jag kommer.. lilla gumman", svarade hon då med en väldigt ångerfylld röst.. "men passa på och krama mig nu då, medans du kan!".
"okejdå, en kram till.. sen får du gå och hänga upp tvätten".


HUR SKA JAG KLARA MIG UTAN ATT KUNNA KRAMA MIN MAMMA?!



Kommentarer
Postat av: Matilda

du får leta någon annan du kan krama kära bellgren in London calling : )

2010-04-24 @ 16:58:28
URL: http://maatildalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0