In the middle of everything

jamårs!
har nu mellanlandat i luleå.. for ju som sagt med tåget 13.30 från kiruna och var framme ganska precis 17.30..
sussie, alle, pappa och mamma vinkade av mig på tågstationen. mamma började grina och såklert kunde inte jag hålla mig då.. nån tår slank ur ögonvrån. huvva..

kusin karolina plockade iallafall upp mig på stationen och sen for vi en snabbis hem till henne och emil där vi dumpade av väskorna och kissade.
nu har vi just käkat mat och börjat sjunga singstar hemma hos karros kompis anna.
jag kommer dock inte att delta i sången. (jag varken sjunger eller dansar nykter, om jag har publik dvs)

efter singstaren så blir det nog efterrätt och senare så kanske det blir att dra en sväng och kika nån majbrasa..

jäjä, nu ska jag lyssna på skönsången. (hehe.. hehehhehehe)


(och justja, jag hann träffa johannes.. han var förbi igår kväll innan jag for till veronica. skönt att få säga hejdå till alla)




tjiao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0