How can I leave whitout hurting everyone who made me?

jag har mycket att göra nu till veckan..
-deklarera
-packa klart
-boka tåget till luleå (för jag flyger ju från kallax)
-fixa klart det sista i mitt rum
-jobba (mån, tis, tors, fre)
-klippa mig (nån dag när syrran har tid)
-köpa strömadapter
-fixa fika till quinnorna på jobbet (adjö-fika är ett måste!)
-krama alla
-stressa över att jag har glömt nått viktigt (det kommer jag göra, är 100% säker)

men jag lär ju hinna allt. lätt.
om jag kanske får lite hjälp med deklarationen... pappa?

jag kommer sakna min pappa också, såklart. inte bara mamma. kommer sakna 100000000 andra också.. men mest mamma och pappa. mamma för att hon förstår allt och är jättebra på att kramas, pappa för att han vet allt och alltid hjälper till. och så drar han dåliga skämt. sjukt dåliga skämt..

baaah, nu grät jag en skvätt. så det är dags att säga godnatt.



jag och mina päron (bjuder på crazy-eyes'en på pappbilden)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0