It's never too late?

blablablablaaa jag suger på att uppdatera, jag vet.
jag var in till Guildford förr-förra helgen (29 maj) och shoppppppade lite.
for in alldeles själv med NOLL planer på att möta upp nån, eftersom jag så smart tänkte att jag skulle lära mig att hitta alldeles själv! (vilket jag lyckades alldeles utmärkt med! dock blev det ingen lunch eftersom det är jäääätteskumt att sitta och äta ensam).
och precis när jag var påväg att kolla när det gick en buss hem igen så sprang jag in i kate, en tysk au pair som jag träffade här för nån vecka sen. JÄTTETREVLIG tjej. hon skulle möta upp nå kompisar på en kopp kaffe och bjöd med mig, alltid kul att träffa nytt folk! blev en snickers-latte (sött som faaaan) och massa snack. väldigt gött (tummen upp).
efter lite mer än en timme så var det dags för mig att åka hem.. vi bestämde oss för att bli vänner på fejjan, för det är så man gör nu för tiden. så nu har jag iallafall två nya fejjs-vänner, najs!




två tischor,
en film (AMELIE <3),
två böcker (bands on tour - the sketchbook och robert pattinson the un-authorized biography jajajjajaja)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0