Fun, fun, fun..

gårdagen började med att jag vaknade klockan sex på morgonen, åt frukost och gjorde mig klar.
gick till hållplatsen för att ta sju-bussen in till guildford. tji fick jag när jag kom dit, det går ingen buss så tidigt på lördagar.. så jag fick powerwalka en halvtimme till grannbyn som har tågstation.
där tog jag iallafall tåget till clapham junction där jag mötte upp iréne, sandra och jacinta :)
och vi begav oss mot thorpe park!


sandra, jag, iréne och jacinta i kö till nån bergådalbana tror jag (sandras bild)

och så allt vi åkte;

colossus



saw the ride


(min bild)



saw alive


man gick på ett led, självklart fick jag gå först, de som gick efter skulle hålla sina händer på axlarna på den framför.. så gick man runt i asmörka rum som skulle vara läskiga (det var massa ljud och människor som sprang runt och skrämde en. jag blev mest rädd eftersom jag inte hittade ut och jag ledde runt en massa människor)

stealth


(sandras bild)



slammer





nemesis inferno




tidal wave





var sjukt rädd mest hela tiden om jag ska vara ärlig. hatar att vara uppåner i bergådalbanor, vilket man är ungefär varannan sekund. men jag rekommenderar verkligen! fastän man är asskraj så är det ändå skitkul! :D förutom att åka en massa karuseller(?) så sjöng vi även karaoke bara för att få chansen att vinna fast track-biljetter till alla åk.. (vi vann inte, nån liten kille som sjöng nelly furtado vann istället. satan)


i kö till nemesis inferno (andra gången) efter att ha åkt tidal wave
snacka blöta vi var! haha (sandras bild)


och efter att ha karusellat klart så begav vi oss till tågstationen.. därifrån åkte jag till grannbyn igen. och eftersom bussarna slutat gå så fick jag ta en kvällspromenad hem.
kan även tala om att när man är stressad, nyvaken och arg på sig själv så tar det tjugofem-trettio minuter att gå.
är man däremot trött, fuktig och bajsnödig tar det ganska exakt fyrtio minuter.







(alla andra bilder är tagna från internet..)


Kommentarer
Postat av: Ylva

Låter som en helt awesome dag hörrudu! :D Läskigt med bergochdalbanor dock. Vi behöver inte åka dit när jag och Lisa kommer, hehe :P

2010-07-25 @ 16:52:47
URL: http://ylvaeatworld.wordpress.com
Postat av: Pace.

London, ballt! Du trivs bra hoppas jag!



Mvh.



Pace.

2010-08-04 @ 17:30:54
URL: http://pacemakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0