Update

oj, nu har jag missat att uppdatera på ett tag!
jag har iallafall fått en hel del gjort :)
har fyllt i nästan alla papper och så har jag bokat hälsoundersökning och betalt + skickat in till rikspolisstyrelsen ang. brottsregisterutdraget..

sen så hade jag även telefonintervju med sts idag! sjuukt nervös var jag när hon ringde.. men jag antar att det gick bra eftersom jag blev godkänd ;D hehe

nu ska jag bara fylla i "au pair summary"-papprena som man fick efter intervjun. efter det så är det bara att vänta på BRU och hälsoundersökningen så kan jag skicka in alla papprena så är jag ready to go!





är så sjuuuukt taggad på att åka! vill bara fara på en gång :D


*BRU= brottsregisterutdrag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0