And now we wait..

det har varit lite dåligt med uppdateringar på sistone..
det beror inte på att jag inte haft något att skriva, utan snarare på att jag inte har kommit ihåg! (kan även passa på att säga att jag nog är väldigt dålig på att uppdatera)

ja, men i alla fall så har jag fått klart mitt personliga brev och skickat in ALLA papper!
har haft jättebra kontakt med STS måste jag säga :) dom har ringt några gånger och hört hur det går med ansökningen..

som jag sa så har jag skickat in alla papper, och jag fick ett mail idag där det stod att JAG HAR BLIVIT GODKÄND I ENGLAND!! jättehärligt! så nu väntar jag bara på att någon familj nappar på mig ;D hehe

(jag vet själv att det är jättesvårt att skriva ett personligt brev när det gäller au pair, så om det är någon som vill ha en kopia på mitt för idéer så kan jag självklart skicka!)



Kommentarer
Postat av: Louise

Hej! jag håller på att skriva mitt personliga brev och har typ fastnat. Skulle bli jätte glad om du kunde ge lite tips eller skicka en kopia på ditt så att jag kan få lite ider:)

2010-07-02 @ 18:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0