Stuff

eftersom jag själv har noll fantasi när det gäller att komma på vad sjutton jag ska skriva om i bloggen så ska jag stjäla en idé från bästa fridan jag känner - frida zakrisson.
men jag ska iallafall försöka göra det lite annorlunda.. bl.a. så har jag inte med alla kategorierna som hon hade + så kommer jag nog inte skriva varje dag, utan mer lite då och då när jag känner för det och så ska jag blanda om lite i listan och skriva om det jag känner för just då :)

– Om mig
– Mina föräldrar
– Det här åt jag i dag
– Min dag
– Vänner
– Ett ögonblick
– Min tro
– Det här hade jag på mig i dag
– Mina syskon
– I min handväska
– Den här veckan
– Ett utomlandsminne
– Mina drömmar
– Min första kyss
– Mitt favoritminne
– Min favoritfödelsedag
– En svår period
– En betydelsefull låt
– Ett skolminne
– Det här upprör mig
– Det här får mig att må bättre
– Det här får mig att gråta
– Min personlighet
– Mina rädslor
– Min favoritplats
– Det här saknar jag
– Mina ambitioner



Kommentarer
Postat av: frida

hehe meeen... det gick ju bra. kom igen, väntar ju på update ;) hehe

2011-01-12 @ 04:38:56
URL: http://zakrissonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0